اندروید بهتر است یا ios ؟؟

این سوال همیشه بین طرفداران گوشی اندروید و گوشی ios  بوده است و هر کدام برای طرفداری از سیستم عامل محبوب خود دلایلی را می آورند .برخی از این دلایل به مرور زمان ارزش خود را از دست داده اند مانند اینکه دیگر نمی توان به گوشی های اندرویدی به دلیل نداشتن حسگر اثر انگشت ایراد گرفت چرا که این گوشی ها به مرور زمان دارای این قابلیت شده است . یا نمی توان به اپل را به دلیل کوچک بودن صفحه نمایشی که دارد زیر سوال برد ، چرا که اپل در نمونه های بعدی  خود گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ را وارد بازار کرد ، که این گوشی ها از توانست طرفداران زیادی را به دست آورد .

سیستم عامل ios  در انحصار اپل است و اپل بررسی و تحلیل می کند که نیاز شما چیست و چه چیزی به صلاح شماست و بر این اساس پکیج هایی را برای شما آماده می کند .

از دیگر مولفه هایی که برای کاربر این روز ها از اهمیت زیادی بر خوردار است دوربین گوشی هاست ، کیفیت دوربین گوشی برای کاربر از اهمیت زیادی برخوردار است و نکته ی مهم این است که اگر دوربین گوشی بر فرض 12 مگاپیکسل باشد این 12 مگاپیکسل حقیقی باشد طی این سالیان دوربین های گوشی اپل عملکرد خوبی داشته است و اپل در طراحی دوربین گوشی های خود موفق بوده است .

در گوشی های اندروید که با تغییرات چشمگیری وارد بازار می شوند  دست کاربر برای  اعمال تغییرات باز است و کاربر میتواند بنا بر سلیقه ی خودش تغییر دهد .

گوشی های اندروید قابلیت شخصی سازی را برای کاربران خود ایجاد می کنند ، این در حالی است که اپل مایل نیست اپلکیشن های اختصاصی اش برای کاربران گوشی های اندرویدی مورد استفاده قرار بگیرد .

در یک جمع بندی شاید بتوان مقایسه ی بین این دو گوشی را به این صورت توضیح داد که شخصی سازی در گوشی های اندرویدی به مراتب بیشتر از گوشی های  اپل است.اما گوشی های اپل رابطه ی کاربری راحت و ساده ایی دارد که این یک امتیاز برای این گوشی به حساب می آید .

گوشی های اندرویدی از زبان فارسی بهتر از گوشی های اپل پشتیبانی می کند ولی از نظر به روز رسانی برنامه ها و اپلیکیشن ها عملکرد گوشی های اپل بهتر بوده است و از نظر به روز رسانی منظم تر هستند .

گوشی های اندرویدی  اپلیکیشن های فارسی بیشتری دارد و کاربر راحت می تواند از اپلیکیشن های فارسی استفاده کنند و این یک مزیت محسوب می شود ، اما خطاهای سیستم عامل گوشی های اپل بسیار کم است .

از دیگر ویژگی های برای گوشی های اپل وجود دارد این است که گوشی اپل از نظر سخت افزاری و نرم افزاری بسیار قوی است و این امتیاز بسیار خوب برای گوشی اپل محسوب می شود .

در کل می توان گفت سیستم عامل اندروید و هم سیستم عامل ios  هر دو خوب هستند و می توانند نیازهای کاربر را بر طرف کنند اما نکته ایی که وجود دارد به مراتب سیستم عاملی که برای ios به کار گرفته شده است به مراتب با کیفیت تر از سیستم عامل اندروید است ولی نباید از محدودیت هایی که برای گوشی های اپل وجود دارد هم غافل شد با تمام این توضیحات اپل به مراتب توانسته است از رقبای خود پیشی بگیرد .

در شهر اصفهان ، فروشگاه موبایل اصفهان در زمینه ی فروش گوشی های اندروید و اپل فعالیت می کنند که  برای رضایت مشتریان در زمینه ی فروش اقساطی موبایل اصفهان خدماتی را ارائه می دهد .

با وجود تمام مزیت هایی که برای گوشی های اندرویدی و گوشی اپل به آن اشاره کردیم ولی این گوشی ها دارای مشکلاتی هم هستند از جمله در گوشی های اندرویدی  تنوع و تعداد برنامه ها زیاد است ، اما کیفیت برنامه ها پایین است .

رابطه ی کاربری گوشی اپل با کاربران راحت است اما محدودیت های گوشی اپل هم نباید نادیده گرفت .

در مجموع هنوز هم بین کاربران گوشی اپل و اندروید اختلاف نظر وجود دارد و هر کدام از گوشی های مورد علاقه خود دفاع می کنند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *