آیا تلویزیون های منحنی خوب هستند ؟

در اصفهان فروشگاه های زیادی در زمینه ی فروش تلویزیون اصفهان در حال فعالیت هستند که برای رضایت مشتریان  فروش تلویزیون اقساطی اصفهان رابا شرایط استثنایی به مشتریان خود عرضه می کنند .

 این تلویزیون های جدید منحنی  با وجود مزیت هایی که دارد نتوانسته است آن چنان که پیش بینی میشد رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را به دست آورد .

از دلایلی که می توان به آن اشاره کرد که باعث شده است این توع تلویزیون ها محبوبیت زیادی را بین مصرف کنندگان به دست نیاورده می توان به مواردزیر اشاره کرد :

 قیمت گران این تلویزیون های منحنی در برابر مزیت هایی که این نوع تلویزیون ها دارد بسیار زیاد و قیمت گران این نوع تلویزیون ها از سوی کارشناسان مورد انتقاد قرار گرفته است .

این نوع تلویزیون ها به علت شکل ظاهری خود و منحنی بودن برای اتصال به دیوار مناسب نیستند و برای کسانی که دارای خانه های کوچک هستند و به علت فضای کوچک باید تلویزیون ها را به دیوار نصب کنند گزینه ی مناسبی نیست .

  امروزه در طراحی دکوراسیون و مکانی که قرار است تلویزیون قرار بگیرد آن را به گونه ایی طراحی می کنند که حد الامکان بازتاب نور بر روی صفحه ی تلویزیون کم باشد چرا که بازتاب نور روی صفحه ی نمایشگر باعث می شود که تصویر به وضوح دیده نشود و باعث اذیت شدن چشم می شود . تلویزیون های منحنی به گونه ایی هستند که بازتاب نور در آن ها بسیار زیاد است و آن ها را باید در مکانی قرار داد که بازتاب نور در آن ها کم باشد و تصاویر با وضوح بهتری دیده شوند .

طراحی خاصی تلویزیون های منحنی خود عاملی است که سبب آسیب دیدن این نوع از تلویزیون ها در برابر آسیب های محیطی است .

دید مناسب صفحه ی نمایش به این بستگی دارد که تماشاچی در زاویه دید مناسبی نشسته باشد در غیر این صورت تصویر برای تماشاچی به صورت واضح نیست .

ولی اگه شما جز افرادی هستید که به روز هستید و از تکنولوژی های جدید استقبال می کنید و از نظر مالی مشکلی برای خرید این نوع از تلویزیون ها ندارید ما خرید این نوع از تلویزیون ها را به شما پیشنهاد می کنیم .

ولی اگر جز آن دسته از خریداران هستید که محدودیت مالی دارید خرید این نوع از تلویزیون ها را به شما توصیه نمی کنید هر چند که فروش تلویزیون اقساطی اصفهان شرایط خوبی را در اختیار خریداران قرار می دهد .

در مورد این تلویزیون ها عده ایی بر این باور هستند که این تلویزیون ها دارای معایبی هستند از جمله تغییر زاویه دید ، کاهش بازتاب نور و گرانی این تلویزیون های جدید ولی تولیدکنندگان این سری از تلویزیون ها معتقد هستند که این نوع تلویزیون ها دارای مزایای بی شماری هستند و تصاویر در این نوع از تلویزیون های منحنی با کیفیت بالایی است و ازعمق تصاویرخوبی برخوردار هستند  و این سری از تلویزیون ها لوکس ترین و جدیدترین نوع تلویزیون ها به حساب می آیند .

بنابر گفته ی تولیدکنندگان این نوع از تلویزیون های منحنی این سری از تلویزیون ها در واقع انقلابی را در صنعت تلویزیون به وجود آوده است ولی کارشناسان بر این باورند که این تغییر در ظاهر تلویزیون نتوانسته است رضایت مصرف کنندگان را به دست آورد که از زمان عرضه و فروش این تلویزیون ها در بازار فروش چندانی نداشته است و همین گفته ی کارشناسان را تایید می کند .

ول همان طور که گفته شد این تغییر در ظاهر تلویزیون را می توان انقلاب در صنعت تلویزیون به شمار آورد و این نوع از تلویزیون ها  برای کسانی که همگام با تکنولوژی حرکت می کنند و مایل هستند جدیدترین محصولات را تجربه کنند گزینه ی بسیار عالی و خوب به حساب می آید .

این موضوع را نباید نادیده گرفت که جنبه ی  تجملاتی و تزییناتی که برای این نوع تلویزیون ها  وجود دارد بسیار زیاد است  و هستند افرادی که از این نوع تلویزیون به خوبی استقبال کردند واز این سبک و طراحی جدید که برا ی تلویزیون به وجود آمده است رضایت دارند  .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *